Vriend van de Oranjevereniging

By on 7 januari 2018

Wordt nu vriend van de Oranjevereniging en ontvang een uniek Polsbandje!!
Door Vrienden van te worden steunt u de Oranjevereniging én maakt u kans op een geheel verzorgende avond tijdens de Crazy Piano’s! Vanaf €10,- doet u al mee!
Er zijn 250 bandjes en 250 flyers gemaakt waarbij de nummering op de flyer loopt van 1 t/m 250. Op Koningsdag om 20:00 uur zal er uit een bak 1 nummer worden getrokken. Degenen met dit nummer op de flyer wint de hoofdprijs! Een VIP arrangement voor 2 personen tijdens de Crazy Piano’s! Dat betekent: Een prive statafel, gratis consumpties en een rondje bitterballen!

Door Vriend van de Oranjevereniging te worden ondersteunt u de Oranjevereniging, maar is niet hetzelfde als een lidmaatschap. Klik hier om lid te worden.
Hoe wordt u “Vriend van de Oranjevereniging”:
Vanaf vrijdag 20 april zijn de unieke bandjes á €10,- te koop bij Maurice Willemse of bij Eelco Reedijk. U krijgt dan het exclusieve bandje en zo steunt u de vereniging. De bandjes zijn de gehele feestweek te koop! Ook kunt u onderaan deze pagina alvast een polsbandje te reserveren.
Wilt u ook meedingen naar het VIP arrangement tijdens de Crazy Piano’s? Dan heeft u tot Koningsdag 20:00 uur om dit unieke polsbandje te kopen

Waarom word ik vriend van de Oranjevereniging:

• Omdat wij al jaren de zelfde contributie hanteren en dit willen we graag zo houden!
  • Omdat je de vereniging wilt steunen zodat we elke jaar een top week kunnen neerzetten
  • Omdat het exclusieve “Vrienden van Oranjevereniging ZBL” bandje een must have is!

reservering polsbandje Vriend van de Oranjevereniging

verificatie